ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΆΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΉΓΗΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΉ PDF ΚΆΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΏ
<ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΑΕ ΟΤΑ
Δ/ΝΣΗ: ΑΡΧ. ΑΘΗΝΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ 17
ΒΥΡΩΝΑΣ 16233
ΤΗΛ. 2107641774 – 2107662662
Βύρωνας, 29 Νοεμβρίου 2022
Εισήγηση
προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Βύρωνα
Καλησπέρα σας,
Θεωρώ ως ελάχιστη υποχρέωση μας στο όργανο που μας εξέλεξε, ότι πρέπει να ενημερώσουμε και να καταθέσουμε έναν συνολικό απολογισμό του έργου μας στην Δημοτική επιχείρηση.
Προσερχόμαστε λοιπόν με σεβασμό ενώπιον Σας και Σας ευχαριστούμε για την πρόσκληση.
Θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω συνοπτικά, με μία σύντομη αναδρομή, την εξέλιξη των Δημοτικών Επιχειρήσεων και στη συνέχεια θα εξετάσουμε την λειτουργία των τμημάτων και τα επιμέρους οικονομικά στοιχεία της δικιάς μας Επιχείρησης.
Την δεκαετία του 1980 δημιουργήθηκε έντονα η ανάγκη διεύρυνσης των δυνατοτήτων των ΟΤΑ σε θέματα περιφερειακής ανάπτυξης, για την επίλυση οικονομικών προβλημάτων της αυτοδιοίκησης, καθώς επίσης και η ανάγκη απορρόφησης κοινοτικών προγραμμάτων. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν οι δημοτικές επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν περίπου 5.000 επιχειρήσεις με αντικείμενο από την ύδρευση, την αποχέτευση, την επικοινωνία, έως και τον πολιτισμό.
Στη πορεία, με την εξέλιξη του δημόσιου τομέα, αναπτύχθηκαν υπηρεσίες και νομικά πρόσωπα που απορροφούσαν ολοκληρωμένα κοινοτικά προγράμματα και στη συνέχεια τα διέθεταν στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και όπου αλλού υπήρχε η σχετική ανάγκη. Για πολλούς και ευνόητους λόγους, οι δημοτικές επιχειρήσεις την δεκαετία του 1990 βρέθηκαν υπερχρεωμένες, ενώ πολλές από αυτές και χωρίς αντικείμενο. Παράλληλα, κάλυπταν οι δήμοι τις τυχόν ελλείψεις τους σε προσωπικό, με προσλήψεις μέσω των δημοτικών επιχειρήσεων.
Για να αντιμετωπίσει το κράτος το φαινόμενο της υπερχρέωσης των επιχειρήσεων, το 2005 ψηφίστηκε νόμος που προέβλεπε το κλείσιμο όλων των δημοτικών επιχειρήσεων *(υπό την τότε τους μορφή, ως αμιγών δημοτικών επιχειρήσεων), την μεταφορά των χρεών τους στους οικείους δήμους και την δυνατότητα δημιουργίας μόνο μιας δημοτικής επιχείρησης, υπό άλλη νομική μορφή, με ημερομηνία τελικής ολοκλήρωσης την 31η-12-2010.
Στην περίπτωση μας, η δημοτική επιχείρηση του δήμου Βύρωνα λειτούργησε για πρώτη φορά, επί δημαρχίας του αείμνηστου Δημήτρη Νικολαΐδη, το 1984, με απόφαση του τότε νομάρχη, σε συνέχεια σχετικών αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου Βύρωνα.
Ο Δήμος Βύρωνα, εναρμονιζόμενος με τις επιταγές της κείμενης νομοθεσίας, το 2010 έκλεισε την «αμιγή δημοτική επιχείρηση», μετέφερε τα χρέη της, περίπου 15 εκατομμύρια στο σύνολο, στον Δήμο Βύρωνα και στη συνέχεια δημιούργησε στις 29/12/2010 την «Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης Δήμου Βύρωνα ΑΕ ΟΤΑ « και με τον διακριτικό τίτλο (ΔΕΑΔΒ ΑΕ).
Η νέα Δημοτική Επιχείρηση ξεκίνησε με μετοχικό κεφάλαιο 78.000 ευρώ, 50 έτη διάρκεια λειτουργίας, έδρα το δημοτικό κοιμητήριο του Βύρωνα και αντικείμενο την κατασκευή μνημείων, λειτουργία κυλικείου, ανθοπωλείου και τμήμα αφής καντηλιών. Διατήρησε δε το ίδιο ΑΦΜ κι ανήκε τότε στη ΔΟΥ Βύρωνα.
Η σημερινή «ΔΕΑΔΒ ΑΕ» δεν είναι πλέον «αμιγής δημοτική επιχείρηση» παλαιάς μορφής, υπό την μορφή δηλαδή του νομικού προσώπου που υπάγεται διοικητικά και οργανωτικά στον Δήμο Βύρωνα. Αντιθέτως, αποτελεί κοινή πολυμετοχική ΑΕ ΟΤΑ, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 265 του κώδικα δήμων και κοινοτήτων. Διοικείται από διοικητικό συμβούλιο, ως κοινή ΑΕ, το οποίο είναι αυτοδύναμο, αυτόνομο και αποκλειστικώς αρμόδιο και υπεύθυνο για την λειτουργία της. Εποπτεύουσα της αρχή είναι το εμπορικό και βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, παλαιότερα δε η Περιφέρεια Αττικής και είναι ήδη εγγεγραμμένη στο ΓΕΜΗ. Ανώτατο όργανο αυτής είναι η Γενική Συνέλευση των μετόχων, στην οποία συμμετέχει ο Δήμος Βύρωνα με ποσοστό 99% και ο Δήμος Καισαριανής με ποσοστό 1%. Εντούτοις, λειτουργεί σε ένα ερμαφρόδιτο καθεστώς, μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, και αυτό συμβαίνει διότι δεν έχει εκδοθεί το σχετικό προεδρικό διάταγμα που προβλέπεται σε σχετικό άρθρο του κώδικα δήμων και κοινοτήτων και το οποίο θα κωδικοποιεί και θα ορίζει επακριβώς το καθεστώς λειτουργίας της επιχείρησης ως κοινή ΑΕ ΟΤΑ του άρθρου 265. Επίσης, η «ΔΕΑΔΒ Α.Ε.» δεν χρηματοδοτείται από το Δημόσιο, δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου, ούτε τον κρατικό προϋπολογισμό. Τηρεί το δημόσιο λογιστικό σύστημα και αναρτά στη Διαύγεια τις δαπάνες και τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου. Στα περίπου τέσσερα χρόνια λειτουργίας (2010-2014) έως την ανάληψη της διοίκησης από το νέο διοικητικό συμβούλιο το 2014, η εικόνα έχει αποτυπωθεί και θεωρώ ότι όλοι τη γνωρίζετε, ίσως όχι στις λεπτομέρειες της, αλλά είναι γνωστή και δημοσιοποιημένη. Δεν στέκομαι μικροπαραταξιακά και προσπαθώ να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται όταν λέω ότι, χάρη στο φιλότιμο των εργαζόμενων και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, υφίσταται και επιβιώνει σήμερα η δημοτική επιχείρηση (σε αυτό βοήθησε ιδιαίτερα και ο κος. Τριανταφύλλου). Υπενθυμίζω στο σημείο αυτό, ότι από τον Μάρτιο του 2013 είχαν παραιτηθεί και οι δύο αντιπρόεδροι του τότε διοικητικού Συμβουλίου, με αποτέλεσμα το διοικητικό συμβούλιο ουσιαστικά να μην λειτουργεί, ενώ ταυτόχρονα την προεδρία της Δημοτικής επιχείρησης είχε αναλάβει ο τότε Δήμαρχος κος. Χαρδαλιάς.
Ενδεικτικά να σας θυμίσω ότι τον 10ο του 2014 παραλάβαμε:
· μία εταιρεία χωρίς φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα
· ταμείο 15.000 ευρώ και χρέη σε προμηθευτές 200.000 ευρώ
· 1,5 εκατομμύριο δικαστικές διεκδικήσεις σε βάρος της
· 30.000ευρώ οφειλές σε ασφαλιστικά ταμεία
· 30 καταγγελίες πρώην εργαζόμενων της δημοτικής επιχείρησης στο ΙΚΑ
· όλα τα τμήματα υποστελεχωμένα
· τα υπηρεσιακά της αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες, χωρίς ασφάλεια, χωρίς φρένα
· χωρίς σύμβαση μίσθωσης, παραχώρηση χρήσης ή άδεια λειτουργίας των τμημάτων της
H εικόνα της Δημοτικής επιχείρησης αποκαλύφθηκε εξαρχής και το έργο που είχαμε να εκτελέσουμε απολύτως σαφές. Με το θάρρος και την ορμή της άγνοιας περισσότερο ξεκινήσαμε και λιγότερο με ορθολογικό τρόπο. Μην ξεχνάτε ότι, σε ότι υπογράφεις ή ρυθμίζεις έχεις ευθύνη όχι μόνο ποινική αλλά και του καταλογισμού.
Με απόφαση του Δημάρχου εκλέχτηκε για πρώτη φορά αντιπροσωπευτικό Διοικητικό Συμβούλιο χωρίς να επιδιώκεται η αυτοδυναμία. Πρώτος στόχος ήταν η ανάκτηση φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, τακτοποιώντας οφειλές και εκκρεμότητες προς τον Δήμο Βύρωνα. Η Δημοτική επιχείρηση είχε στην μισθοδοσία της πέντε ειδικούς συμβούλους, αλλά τα παραγωγικά της τμήματα ήταν υποστελεχωμένα. Η έλλειψη προσωπικού εμφανής. Συγχρόνως προκαλέσαμε προέλεγχο από ορκωτούς λογιστές που ολοκληρώθηκε άμεσα, στις 30/10/2014 και οι εκτιμήσεις τους περιλαμβάνονται στο “Μία πρώτη παρουσίαση της ΔΕΑΔΒ ΑΕ ΟΤΑ” και δημοσιοποιήθηκε εντός του 11ου / 2014. Το ίδιο διάστημα επικοινωνούμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς, το φλέγον θέμα της πρόσληψης προσωπικού και της ένταξης στα προγράμματα ανέργων του ΟΑΕΔ από τα οποία εξαιρούμεθα. Είναι γνωστή σε όλους, η δυσκολία που αντιμετωπίζουμε όσον αφορά τις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Η δημοτική επιχείρηση υπάγεται σε πολλαπλούς περιορισμούς σχετικά με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, ακολουθώντας το καθεστώς προσλήψεων του δημόσιου τομέα. Αποτέλεσμα είναι η αδυναμία αναπλήρωσης των εργαζομένων οι οποίοι αποχωρούν λόγω συνταξιοδότησης. Να σημειώσω ότι ο εσωτερικός κανονισμός υπηρεσιών προβλέπει 56 εργαζόμενους. Άμεσα εκτιμήσαμε επακριβώς τις ανάγκες σε προσωπικό ανά τμήμα και προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
Αρχικά απευθυνθήκαμε στον ΟΑΕΔ με το υπ αριθμ 9471/15/10/2014 έγγραφό μας προκειμένου να υπαχθούμε στο πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση ανέργων. Ο οργανισμός στις 31/10/2014 με έγγραφό του, μας απάντησε αρνητικά. Στη συνέχεια λόγω των πιεστικών αναγκών της επιχείρησης σε προσωπικό, απευθυνθήκαμε:
Στο Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης - Δ/νση προσωπικού τοπικής αυτοδιοίκησης στις 20/02/ 2015 και στον ΟΑΕΔ με το υπ’ αρ. 18/20.2.2015 έγγραφο μας, αναφερόμενοι στα νομικά κενά που υφίσταντο τότε και στους λόγους που κατά την άποψη μας έπρεπε να αντιμετωπιστεί κατ’ εξαίρεση και επειγόντως το θέμα των προσλήψεων προσωπικού στην εταιρεία μας, εφόσον αποτελούμε μια κοινή, ανώνυμη εταιρεία, μη επιδοτούμενη, με κριτήρια ιδιωτικής οικονομίας.
Το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου με έγγραφό του, το οποίο παραλάβαμε στις 12/3/2015, μας απήντησε ότι δεν μπορούμε να εξαιρεθούμε από την οριζόμενη διαδικασία πρόσληψης προσωπικού. Συγχρόνως κατά την διάρκεια του μηνός Φεβρουαρίου 2015 κληθήκαμε να διαχειριστούμε το οξύ πρόβλημα κατασκευής ταφικών μνημείων ,που ήδη είχαμε αναλάβει και έπρεπε να παραδώσουμε σε ακριβείς χρόνους. Η ανάγκη να φανούμε συνεπείς στις απαιτήσεις των παραγγελιών, ο φόρτος της εργασίας και η απώλεια εργάσιμων ημερών λόγω συνεχών βροχοπτώσεων με χαμηλές θερμοκρασίες που αντιμετωπίσαμε, μας ανάγκασε να ζητήσουμε την παροχή υπηρεσιών από τρεις πρώην εργαζόμενους της επιχείρησης, οι οποίοι πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους και οι τρεις συνολικά για 30 μέρες. Για αυτές τις 30 μέρες και ποσό αμοιβής 1.200 ευρώ περίπου, αφού παρακρατήθηκαν οι σχετικοί φόροι και χωρίς να υπάρχει από την πλευρά των εργαζόμενων καμία ένσταση, μας μήνυσε το σωματείο εργαζομένων Δήμου Βύρωνα για ανασφάλιστη εργασία. Κυκλοφόρησαν ανακοινώσεις με προσωπικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Μας ταλαιπώρησε αρκετά αυτή η υπόθεση. Τελικά η καταγγελία κατέπεσε και ο ίδιος, ως Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος, αθωώθηκα ομόφωνα από το δικαστήριο. Εντούτοις, ακόμη περιμένω δημόσια συγνώμη και θα την ζητώ έως ότου δοθεί. Δεν έχω υπόψη μου να έχει μηνυθεί άλλος στον Δήμο Βύρωνα για οποιονδήποτε λόγο. Σημειωτέων, η Δημοτική επιχείρηση δεν ανήκει στους φορείς του Κράτους (δημόσιου τομέα). Είναι στο μητρώο επιχειρήσεων δήμων και περιφερειών. Τελικά, το 2017 καταφέραμε την ένταξή μας στα προγράμματα ανέργων του ΟΑΕΔ «55 – 67 πλησίον της σύνταξης…». Αυτό το πρόγραμμα ακόμη και σήμερα χρησιμοποιούμε. Έχουμε ήδη υλοποιήσει δέκα (10) στο σύνολο σχετικές αιτήσεις ένταξης. Παράλληλα, είχαμε υποβάλλει στο αρμόδιο Υπουργείο πλήρη φάκελο, κατόπιν αρχικής έγκρισης από την περιφέρεια, για προσλήψεις μέσω «Προγραμματισμού του Δημοσίου». Το 2018 κάναμε πλήρη και αναλυτική ενημέρωση για την δυσκολία προσλήψεων στο δημοτικό συμβούλιο. Όλα αυτά εν μέσω βαθιάς και παρατεταμένης οικονομικής κρίσης ( 2009-2018) και της μετέπειτα Υγειονομικής λόγω της πανδημίας, στην οποία σημειωτέον η δημοτική επιχείρηση δεν είχε καμία οικονομική ενίσχυση ως ΑΕ ΟΤΑ. Όπως έχει ήδη ενημερωθεί το δημοτικό συμβούλιο, στο καθεστώς αναστολής λειτουργίας των τμημάτων της δημοτικής επιχείρησης, οι εκτιμώμενες απώλειες εσόδων του πρώτου τετραμήνου του 2020 ανέρχονται περίπου στο ποσό των 180.000 ευρώ. Αν συμπεριλάβουμε δε και τις αντίστοιχες απώλειες των μηνών Μαΐου και Ιουνίου 2020 οι συνολικές απώλειες εσόδων ανέρχονται τουλάχιστον στο ποσό των 300.000 ευρώ. Παρόλα αυτά, όλο αυτό το διάστημα έχουν εξοφληθεί ολοσχερώς οι υποχρεώσεις της δημοτικής επιχείρησης προς όλους τους προμηθευτές και συνεργάτες. Στο σημείο αυτό αναφέρω εμφατικά, ότι η απώλεια εισοδήματος των εργαζομένων από την αναστολή εργασίας καλύφθηκε από την δημοτική επιχείρηση όταν εκ του νόμου ήταν κλειστά τα τμήματα της. Τα χρηματικά διαθέσιμα της δημοτικής επιχείρησης στις 30 Απριλίου 2020 ανέρχονται στο ποσό των 110.000 ευρώ περίπου. Πριν την επιβολή του καθεστώτος αναστολής ανέρχονταν περίπου στο ποσό των 160.000 ευρώ.
Ήδη Σήμερα:
- Έχουμε απολέσει την ασφαλιστική ενημερότητα, ως αποτέλεσμα τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων που καταλογίζουν στον πίνακα χρεών οφειλέτη του ΚΕΑΟ ποσό περίπου 230.000 ευρώ.
- Δεν έχουμε καμία οφειλή στο δημόσιο ή άλλο ασφαλιστικό φορέα
-Δεν υπάρχουν οφειλές σε προμηθευτές. Αυτές εξοφλούνται την τελευταία Τετάρτη του επόμενου μήνα.
- Το Διοικητικό συμβούλιο συνεδριάζει ανελλιπώς ενημερώνεται για όλα, συμμετέχει και έχει αποφασιστικό ρόλο στη λειτουργία της Δημοτικής επιχείρησης.
-Οι εργαζόμενοι πληρώνονται στην ώρα τους, λαμβάνουν τα μέσα ατομικής προστασίας που δικαιούνται και υπάρχει κλίμα συνεργασίας και συνεννόησης.
-Από τότε που αναλάβαμε τον 10ο του 2014 δεν έχουμε επιβαρύνει την δημοτική επιχείρηση ούτε ένα ευρώ με τις αποφάσεις του διοικητικού συμβουλίου και τις ενέργειές μας.
-σήμερα στην Δημοτική επιχείρηση χρησιμοποιούνται και αξιοποιούνται ολοκληρωμένα και προηγμένα συστήματα μηχανογράφησης, λογιστικής και τεχνικής υποστήριξης για online σύνδεση και παρακολούθηση των τμημάτων.
-Λειτουργούμε με πρόγραμμα και έλεγχο των δαπανών, προμήθειας υλικών, με διαφανείς και διαγωνιστικές διαδικασίες. Ήδη, ολοκληρώθηκε ο πρώτος ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός προμήθειας σε “Μάρμαρα και αδρανή υλικά” και προγραμματίζεται και δεύτερος.
-Απασχολούνται τριάντα εργαζόμενοι και έχουν υπογραφεί συμβάσεις για την καθαριότητα, λογιστική υποστήριξη, στολισμό νεκρών, κοινσεπ, τεχνικός ασφαλείας, μηχανογραφική υποστήριξη.
Κάποια στοιχεία των τμημάτων και της λειτουργίας της δημοτικής επιχείρησης:
· στο Κοιμητήριο κάθε χρόνο γίνονται περίπου 1.600 με 1.800 κηδείες ανά έτος.
· H Δημοτική επιχείρηση κατασκευάζει το 60% των μνημείων περίπου. Τα υπόλοιπα τα κατασκευάζει ο ανταγωνισμός και ένα 7% δεν δηλώνει ενδιαφέρον για την κατασκευή μνημείου.
· Όπου προκύπτει θέμα υγειονομικό, παρεμβαίνουμε βάζοντας χώμα τσιμέντο ή ακόμα και δωρεάν κατασκευή μνημείου .
· Ο μέσος όρος κόστους ανά μνημείο είναι 450 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Προ πανδημίας το μέσο κόστος ήταν μαζί με το ΦΠΑ 650 ευρώ. Η μείωση τιμών οφείλεται στην επιλογή φθηνότερων μνημείων, αλλά κυρίως στις εκπτώσεις που κάνουμε.
· Tα καντήλια, στο τμήμα αφή κανδηλιών, το 2014, χρεωνόταν 25 ευρώ για άναμμα έξι μέρες την εβδομάδα. Μειώσαμε την τιμή στα 20 ευρώ το 2014 και έκτοτε δεν υπάρχει αναπροσαρμογή. Πρέπει να λάβουμε υπόψη, ότι το ηλιέλαιο το 2014 στοίχιζε 8 ευρώ το δεκάλιτρο, έφτασε 32 ευρώ ανά δεκάλιτρο με τον πόλεμο στην Ουκρανία και σήμερα παραλαμβάνουμε με 20 ευρώ περίπου το δεκάλιτρο. Παραλάβαμε το τμήμα με 220 περίπου κανδήλια το 2014 . Σήμερα έχουμε 1.100 περίπου. Το 2014 δούλευαν δύο εργαζόμενοι σήμερα έξι εργαζόμενοι.
Στο ανθοπωλείο μειώσαμε τις τιμές 15% το 2014 στα είδη εκτός λουλουδιών. Παραμένει η μείωση. Αγοράζουμε λουλούδια, πουλάμε ανθοδέσμες και οι τιμές έχουν άμεση εξάρτηση από τη λαϊκή λουλουδιών. Το τμήμα ασχολείται και με τον στολισμό εκκλησίας και στολισμό νεκρών.
· Στο κυλικείο, τα εκτός καφέ είδη τα μειώσαμε το 2014 10%. Ο καφές παραμένει στα δυόμιση ευρώ συν ΦΠΑ από το 2014 (με παξιμάδια και κονιάκ Μεταξά 5*) . Μόνο το πρώτο νεκροταφείο προσφέρει κονιάκ Μεταξά 5* στα 7 ευρώ .Όλα αυτά με πλήρη νομιμότητα και αυξημένο κόστος εργατικό, προμηθειών κλπ. Με στοιχεία 31/10/2022, ο τζίρος των τμημάτων της Δημοτικής επιχείρησης είναι στο συν 17% σε σχέση με πέρυσι και αισιοδοξούμε ότι στο τέλος του έτους θα ξεπεράσουμε τον τζίρο του 2019.
Έσοδα 2019-2022
· Έσοδα 2019: 1.200.000
· Έσοδα 2020: 831.000
· Έσοδα 2021: 1.017.000
· Έως 10ο/2022 : 1.120.000
Έχουμε πληρώσει:
· για δικαστικές δαπάνες 83.000 ευρώ
· για αποζημιώσεις λόγω συνταξιοδότησης 36.000 ευρώ
· για δικαστικές αποζημιώσεις πάνω από 70.000 ευρώ
Τα ταμειακά διαθέσιμα της Δημοτικής επιχείρησης 28/11/2022 είναι 348.187,46 ευρώ. Θεωρούμε ότι δεν κάναμε θαύματα, αλλά με σχεδιασμό, πρόγραμμα και ζυγισμένες αποφάσεις, καταφέραμε να τακτοποιήσουμε πλήρως τα οικονομικά στοιχεία της Δημοτικής επιχείρησης και έχουμε δημιουργήσει ένα σημαντικό αποθεματικό και επαρκή ταμειακά διαθέσιμα που εγγυώνται τη βιωσιμότητα της. Όλα αυτά εν αναμονή των δικαστικών αποφάσεων.
Στόχος της Δημοτικής Επιχείρησης:
· η πλήρης εξυγίανση της Δημοτικής επιχείρησης.
· η δημιουργία αξίας για τους εργαζόμενους και τον Δήμο.
· η επιδίωξη της διαρκούς και βιώσιμης ανάπτυξης της.
· η προστασία και η ακόμα μεγαλύτερη εξέλιξη της ποιότητας των υπηρεσιών.
· η προστασία του δημόσιου χαρακτήρα της και η στοχευμένη κοινωνική της προσφορά.
Σας διαβεβαιώνω κατηγορηματικά, ότι το Διοικητικό συμβούλιο και η Διοίκηση της Δημοτικής επιχείρησης θα εξακολουθήσουμε απερίσπαστοι το έργο που μας αναθέσατε και το οποίο δεχτήκαμε και αναλάβαμε.
Ολοκληρώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων που με προσοχή και ευαισθησία παρακολουθούν την Δημοτική Επιχείρηση και προσπαθούν να βοηθήσουν στην εξέλιξή της.
|
Βασίλειος Πάγκαλος
|
|
|
Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΔΕΑΔΒ ΑΕ
|
|